Støtt Rosa sløyfe

Bær en Rosa sløyfe i oktober
Målet med Rosa sløyfe-aksjonen er å vise solidaritet med brystkreftrammede, spre informasjon og øke kunnskapen om brystkreft samt å støtte brystkreftforskning.
Dorthe Skappel og døtrene, Maria og Marthe har designet årets rosa sløyfe i form av en pin, denne finner du hos Lindex, Mester Grønn og Kid Interiør.

Dorthe Skappel og døtrene, Maria og Marthe har designet årets rosa sløyfe i form av en pin, denne finner du hos Lindex, Mester Grønn og Kid Interiør.

Bianco kler seg i rosa hele måneden. Her doneres 5 kr. per solgte skopleie-produkt samt 2 kr. per pose til Rosa Sløyfe-aksjonen.

Kid Interiør er blant hovedsponsorene til Rosa Sløyfe-aksjonen.

Kid har mange egendesignede Rosa sløyfe-produkter.
Kid Interiør er blant hovedsponsorene til Rosa Sløyfe-aksjonen. I tillegg til inntektene fra årets pin, bidrar Kid med overskuddet fra egendesignede produkter. Et av disse produktene er det fine handlenettet fra veveriet Bokhari i Pakistan. Hvis du kjøper nettet støtter du i tillegg til Rosa sløyfe-aksjonen også lokalsamfunnet og barnas utdanning. Les mer om Bokhari rosa sløyfe handlenett (LINK). Overskuddet av posesalget hele året går også til aksjonen.

Kitch’n og Tilbords har solgt en kopp fra Modern House og Lykketegning i samarbeid med Kreftforeningen og Brystkreftforeningen 2020. Denne koppen er allerede utsolgt alt overskudd har gått uavkortet til Rosa sløyfe.
La Baguette og Café Opus har hver sin Rosa sløyfe-rett på menyen hvor 5 kroner per solgte kampanjerett går til Rosa sløyfe-aksjonen. Du har selvfølgelig også mulighet til å gi et bidrag uavhengig av hvilken rett du kjøper.

Rosa sløyfe-pridukter hos Lindex.
Siden 2003 har Lindex støttet saken ved å samle inn penger til kreftforskning. I tillegg til at de selger årets pin, hvor inntektene går uavkortet til Rosa sløyfe, har de også andre produkter hvor hele overskuddet går til aksjonen.


Mange fine Rosa sløyfe-produkter hos Mester Grønn.
Mester Grønn er blant hovedsponsorene for Rosa Sløyfe og har støttet aksjonen siden 2009 og hittil har de samlet inn over 20 millioner kroner til kampen mot brystkreft. Nå er butikken fylt av flotte Rosa sløyfe-produkter som du kan kjøpe og være med å støtte årets aksjon.

Vita støtter Rosa sløyfe sammen med sine samarbeidspartnere: L’oréal, Essie og Garnier. På utvalgte produkter gir de 5 kroner per solgte produkt til Rosa sløyfe-aksjonen.