Butikkleder Ivar Kampenhøy og hans team i CC Mat jublet da de mottok prisen «best på service i 2024».

Slik foregår kåringen; prisen går til leietakeren med best utvikling sammenlignet med året før på flere områder. Vi ser på total score på kundeopplevelsen, engasjement og fokuset teamet har på service gjennom hele året.

– Kjempestas! sa en glad butikkleder da vi overrakte diplomen.
– Vi jobber aktivt hver eneste dag hele året for å yte best mulig service til kundene våre. Vi sier alltid «hei» og har et mål om at hver kunde skal føle seg sett, sier assisterende butikkleder Hege Nyhus Hansen.

CC-blikket

For best mulig kundeservice, sørger Ivar for at alle har «CC-blikket» i bakhodet.

– CC-blikket handler om at vi aktivt skal gå inn for å gjøre små tiltak i hverdagen for at kundene skal være fornøyde. Det er åpenbare og klare småting som; hvordan skal vi oppføre oss? Vi er blide og gjør det lille ekstra. Det handler om CC Mat sine servicevaner, forteller Kampenhøy.

Vi gratulerer!