Butikkleder Silje Elisabeth Grønsås jublet da hun fikk beskjeden om at de var best på kundeservice i året som gikk.

Slik foregår kåringen; prisen går til leietakeren med best utvikling sammenlignet med året før på flere områder. Vi Total score på kundeopplevelsen, engasjement og fokuset teamet har på service.

Ungt team

– Dette er veldig gøy og jeg er så stolt av gjengen min, sier Grønsås.

Hun leder nemlig en tropp med vært unge og dedikerte ansatte.

– Vi har mye fokus på kundeservice og jeg er opptatt av at mine ansatte har fokus på dette fra start. De fleste som jobber her er bare 17 og 18 år, men de blir nok litt giret av mitt konkurranseinnstinkt og byr på super service, forteller Silje.

Funky Frozen vant prisen «best på kundeservice» tre måneder i 2024. Butikklederen røper noen av suksessfaktorene.

– Vi skal by på det lille ekstra hele tiden. Det kan være smaksprøver, tilbud om ekstra topping og jovial stemning. Det slår an, sier hun og legger til at det blir litt ekstra kos under personalmøtet i februar.

Vi gratulerer!